Det är kul att sjunga oavsett vad folk säger.

 
 
Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar lite i helgen. Har varit super skönt! Klippte mig på dagen, vilket var välbehövligt. Så nu känns mitt hår frächt och luktar as gott :D. Senare så kom pappa hem till mig och hjälpte mig skruva och laga min byrå (eftersom jag inte har en egen man) och sedan hjälpte han mig att sätta upp en text på mn vägg :) Texten lyder "Wish it...Deram it... Do it". Det påminner mig lite om mitt blivande nyårslöfte. Jag är inte alls en sån där fegis i det vanliga sociala livet men, i vissa aspekter kan jag verkligen känna mig feg. Tror det har att göra med att jag alltid måste vara bäst och att jag har så höga krav på mig själv. I skolan gick min värld under om jag fick ett G, "not good enough" skrek det i min hjärna, ett VG kändes väl helt ok, då klankade jag inte ner på mig själv iaf. Sådär är det typ med allt i alla prestationsgrejer, JAG MÅSTE VARA BÄST!! Så, för att komma till mitt nyårslöfte: jag har bestämt att jag ska sluta va feg och "kasta mig ut" mer. 
Därför lägger jag just nu ut den här videon ovan som en tjuvstart. Jag är verkligen inte i närheten till att vara bäst på att sjunga, men det är något jag tycker är så himla himla kul. Man ska göra sånt man blir glad och mår bra av:) så nu får ni lyssna på en låt jag spelade in när jag låg i sängen igår, tyckte en jullåt passade bra såhär till jul:) dock inte en lätt låt, haha. Jag säger bara don't judge. VÅGA!


Kommentarer
cassandra

Dream** ska de ju vaa!

2012-12-07 @ 00:27:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0