Mens och ögonfransar.

 
Vaknar upp idag med jordens mensvärk som värker i hela magen och ut i ryggen, usch:( Gick upp och tog en special värktablett som jag köpt på apoteket mot mensvärk, drack massa vatten och vilade. När det senare var dags att gå upp för att göra sig iordning för jobbet så hade inte värken gått över alls, varför kalla det värktabletter om de inte hjälper? Så då sjukskrev jag mig från jobbet. Har legat i min säng och vilat nu i några timmar, har typ inte rört mig alls. Tänkte att nu när det börjar lätta lite så kanske jag ska ta mig ut på en lätt promenad för att se om det hjälper. säger bara en sak, NI KILLAR HAR TUR.
 
Nåväl, ikväll ska jag ha myskväll med min syster eftersom hon flyttar till Norge om mindre än en vecka. Jag ska bjuda henne på tacos och så ska vi nog se nån film:) Hon ska sova hos mig och sen på fredag så ska hon och jag gå och göra ögonfransförlängning:)! Det ska fanimej bli as spännande:P Haha däremot så har Elin skrämt upp mig med det där då hon berättade att en tjej hade gjort det och fått någon inflammation så att hon tappat alla ögonfransar, alltså including the real ones! h-j-ä-l-p. Dock så är detta 3:e gången för min syrra att göra på samma ställe som vi ska till imorgon så jag får väl lita på att det inte är någon fara:P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0