...

Nu är det över 1 år sedan jag gjorde något inlägg här på bloggen. Eller, jag vet inte ens om man kan kalla min blogg en blogg. Iaf så tycker jag det är skönt att ha en, tex som nu då jag bara har lust att skriva av mig. Inte för att jag är sådär jättebra i att uttrycka mina exakta känslor i ord så gör det inget. Skulle någon annan läsa det jag skriver och inte förstå så är det okej för jag skriver liksom för mig själv.
 
Jag är nämligen så himla ledsen och förbannad. Förstår inte hur människor kan vara så falska och elaka. Och grejen med mig är att jag alltid bryr mig för mycket. Jag är inte den tjejen som är helt iskall i mina känslor och som bara kan putta bort eller stänga ute saker och ting. Vissa är ju sånna som kan bestämma sig för att inte bry sig och så gör dom bara inte det, stämmer allt hos den människan då? Själv så kan jag inte rå för hur jag känner, även om personen som sårat en inte ens är värd att lägga energi på så blir det ju så ändå för att man inte kan hjälpa att man känner sig ledsen. Så är det för mig just nu, jag vill verkligen inte vara ledsen men nu är jag det.
Det har hänt så mycket på sista tiden som har gjort att jag börjat ifrågasätta personer runt omkring mig och personer i allmänhet. Saker som folk gjort och sagt. Vad eller vem fan ger dom rätten till att bete sig så mot folk som inte har förtjänat det för fem öre?! Jag blir så ledsen på att lojaliteten svajar hos så många och alla bara ljuger hit och dit, what the fuck is wrong with you ?!
Det känns som det inte spelar någon roll vad än man gör eller säger för vissa verkar strunta i det och kan inte se att man skadar någon som har en vacker själ.
 
..Usch, jag önskar jag kunde göra nått åt saken och slippa råka ut för sånt här..
 
Avslutar inlägget med ett passande citat, "Loyal people go through the most bullshit while fakes gets away with all kind of bullshit" - unknown.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0