Turkiet

 
Åhhh jag vill utomlands!!!! Vintern är ju såklart mysig på sitt sätt, men tänk, fyfan vad härligt det är med sol och värme!
 
Jag var i mitt andra hem, Turkiet, i somras och hade det så jävla bäst med min tjejer Elin och Petra. Detta var första dagen, därav den svaga brännan, haha. Vi hade bestämt oss att peela bort den lilla brännan vi fick första dagen med turkish bath så att vi skulle bli så bruna som möjligt och för att det skulle hålla längre efter att vi kommit hem sen. Dock har Petra redan hunnit bränna sig som ett jäkla djur så jag och Elin kletade in henne i youghurt, hahahah stackarn <3
 
Denna understa bild var tagen nån gång under veckan, planen på att bli brun var påväg att fulländas!
 
Alltså jag måste säga att GUD vad vi hade det underbart. Kan gå tillbaka såhär ibland och titta på bilderna och alla videos jag spelade in där nere, åhh <3, det är så härligt att kunna känna att man bara njuter av att leva och andas, vill återuppleva resan 1000 ggr om. Jag kan säga att det var värt att kasta mina sista pengar på denna resan istället för att spara dom, för vad hade jag annars gjort? kastat dom på kebab och fika? sure, jag ska inte neka att kebab är min stora passion men hur mycket mer värt är det inte med en resa, a billion times better! 
 
 


Kommentarer
Elin

Jaaa, jag har gjort samma sak flera gånger, suttit och kollat på bilderna och tänker tillbaka på det as ofta. Sjukt hur galet lyckat det blev!!! :) vill bara spola tillbaka tiden och vara där igen!

2013-01-12 @ 09:26:20
URL: http://nattstad.se/elin.blom
Petra

Och jag kan verkligen inget annat än att hålla med!!
Man njöt verkligen av varenda sekund, då älskade man livet och det kändes så bra! :) vill tillbaka!! :) <3

2013-01-12 @ 11:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0