It's friday!

Hello peeps!
 
Hade värsta planen planerad för hela dagen idag! Skulle först jobbat, sen fikat på stan med petra och johannes och sedan haft mexican evening med tequila race natten lång hos petra. Dock sprack den planen eftersom petra fick feber:( Istället gick jag hem efter jobbet och råkar somna för att jag är så trött!! Har börjat jobbet 06.45 denna vecka och har knappt sovit om nättera så känner mig ganska sliten, speciellt är man inte gör någonting. Ska man istället iväg och träffa kompisar så blir man så hypad av det och så uppe i varv så att man hela tiden går på nån energireserv, men däremot om man kommer hem och lägger sig ner i sängen så kommer tröttheten som en våg över en!
 
Aja, det var nog behövligt med lite sömn, var så hungrig när jag vaknade då jag inte ätit nått på hela dagen förutom one tiny banana på morgonen på jobbet. Gick då till ica och handlade lite creme fresh och grejer så jag kunde laga mat, kände verkligen hur yr jag var när jag gick där bland hyllorna, kändes typ som att jag skulle svimma.
Lyckades dock ta mig hem och laga till det där, det blev verkligen super gott:) jag älskar verkligen lax, har blivigt helt galen i det på sista tiden. Jag köpte även B&J för att det är fredag och då får man skämma bort sig lite.
 
OCH VET NI VAD JAG TÄNKTE PÅ? Det är så orättvist att man får äta glass i USA där man är deprimerad, det är typ nästan en lag på att man ska göra det, eller kanske mer en oskriven lag. Så har vi inte i sverige? 
Och vet ni en till sak som jag tycker vi ska ha i Sverige som USA har? DEJTER!!!!! Omg det är fan bättre än glassen. Dom är alltid så söta där borta och liksom frågar ut varandra på dejt, och då är det alltid så att killen ba "i pick you up at eight". Sen har tjejerna sånna där regler som "i do not kiss on the first date". och hur fan är det här?? killen skickar sms och frågar "vill du komma över och kolla film?" , vi alla vet ju vad det betyder... SHAME ON YOU!!!!!! Nä nu får ni ta och skärpa er.
 
För övrigt ligger jag i sängen och lyssnar på en låt som Sam har gjort, sviin bra! Ska nog fråga honom om jag få lägga ut den här på bloggen så alla andra kan ha nått nice att digga till:)!! Ligger även och funderar på nån film jag ska sätta på, älskar komedier och skräckfilmer, så om ni vet nån bra så kan ni gärna komma med nå filmtips:)
 
 
 
Fan jag är bäst :)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0