wednesday night

 
Vill inte gå ut med nyheten nu innan min syrra hinner göra det, men, fick ett telefonsamtal av henne ikväll och det hon berättade för mig gjorde mig så glad för hennes skull:):)!! haha nu låter det typ som att hon är gravid eller nått, WHICH SHE'S NOT!! 
Måste också säga att det kändes kul att hon ringde mig för att berätta det och inget annat, tänkte direkt när hon ringe att "jaha nu kommer hon fråga mig efter någon tjänst som vanligt". Jag har tänkt flera gånger att det är så tråkigt att hon aldrig kan ringa mig för att fråga hur jag mår eller hur det går i livet, så jag blev väldigt glad att hon ringde och berättade detta för mig:) Och att hon sa också att "jag ville berätta det för dig innan jag går ut med det på bloggen", sött tycker jag:) i wish her the best of luck och stöttar henne till tusen i detta beslut:)<3
 
Sedan så fyllde söta channette idag (egentigen igår eftersom jag skriver detta efter kockan 00.00) så jag och Petra våldgästade och överraskade henne med en blomma och myste hemma hos henne hela kvällen:) Puss på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0