Get well, vafan!

Herregud, jag mår skit dåligt. Förra veckan låg jag sjuk i streptockocker/halsfluss och feber, fick pencilin av vårdcentralen som jag ätit i 1 vecka nu, har 3 dagar kvar på kuren. Det jobbiga är att jag inte känner mig bättre. Har plågat mig idag på jobbet med att inte gå hem fast att mitt huvud värkte, ögonen rann och satt där och frös.
Just nu känns det som att någon tagit ett bowlinklot och slagit mig med i huvudet och sedan därefter öppnat upp min hjärna och försökt pressa ner bowlingklotet där, efter att inte ha lyckats med det så tröck dom in klotet via munnen istället och ner i magen. Usch. ÅHHH känns som att jag har varit sjuk mycket på senaste tiden, fattar inte?!?! Pappa hade en teori om att efterom jag var så mega frisk som barn så har allt kommit som ett bakslag på en gång nu, han har nog rätt. fan.
 
Men nog med att klaga. Idag har jag även fyllt på mina fransar igen, välbehövligt. Sist jag förlängde dom så hade jag storlek 11, vilket alltså betyder att fransarna är 11mm långa, men denna gången så ville jag vara lite mer vågad och drog till med storlek 13! Och inte nog med att de är längre utan dessa är även mer böjda så att det ska bli en mer dramatic look liksom, blev supernöjd:)
 
Nu ska jag nog skämma bort mig med lite glass för att jag mår som jag gör och sedan bädda ner mig ordentligt i sängen:) Hoppas glass och sömn gör susen då jobbet kallar redan 07.00 imorgon, ha det fint people.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0