Dec. 23, 2012

Jag är arg!!! känns inte kul att vara det såhär dagen innan julafton men jag kan inte råför det att min syster gör mig så fruktansvärt arg!! Som nu tex så skulle hon in till Eskilstuna och handla 1 julklapp och sen åka tillbaka till Kungsör. Jag tänkte då att hon kanske skulle gå på stan i typ en halvtimme/40min och att jag kunde hälsa på farmor och farfar under tiden eftersom att min faster och kusin är där från Skåne, och att jag sen skulle tillbaka och hjälpa mamma och pappa att städa och göra julfint hemma. Men nej då helt plötsligt så ska hon gå på stan med en kompis också och struntar i mig. hon har varit borta i 3 timmar nu och sa precis att hon ska va på stan i 2 timmar till, det är 5 timmar!!! hallå, Åhh! ingen respekt. Alltså om detta hade varit ett engångsfall så hade jag inte alls brytt mig, för det är ju inte värsta grejen egentligen MEN jag blir så irriterad eftersom det ALLTID är såhär med henne. Känns som att jag inte kan lita på henne längre då det jämt blir såhär. jag tycker det är skit synd att känna så.
gah aja var bara tvungen att skriva av mig lite. nu sitter jag i bilen med faster som skjutsar hem mig till min lägenhet eftersom dom massor att göra inför julafton imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0