Dags att leta julgran!

 
Kom till mamma och pappa igår som bor 3 km utanför Kungsör, alltid lika mysigt att komma hit<3:)
Vi åt kebab och myste till "så mycket bättre" :). Längtar till nästa gång då Darin ska vara huvudperson! Tycker han är så himla bra! Fast, då kommer man i och för sig inte få höra honom sjunga, men, ska bli ganska intressant att höra på hans historia. Känns dock som att han inte har så mycket att berätta... Typ: Hej jag heter Darin, jag blev känd för några år sen, var med i idol, jag har en mamma, en pappa och en syster som heter Rosa, slut.
Eller??:p På reklamen så såg det ut som att han började gråta vid nått tillfälle, han kanske har mer bagage än man tror. Ska bli spännande iaf:).
 
Idag började jag dagen med julkalendern och sen nyhetsmorgon då Peter Jöback sjöng så vackert:)
Efter det begav sig jag, mamma, syster och alla 5 hundarna ut i skogen för att leta gran till mig, hittade en jätte fin!!:D
 
Känner att julstämningen är på G och längtar tills julbaket och de drar igång :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0